دل آرا شرکاء

اشعار فوق العاده زیبا و دلنشین دل آرا شرکاء

دل آرا شرکاء

اشعار فوق العاده زیبا و دلنشین دل آرا شرکاء

پاسخ دل آرا شرکا به هومن خلعتبری _ در دفاع از آثارشان

جوابیه دل آرا شرکا ، شاعر خوب و محبوب کشورمان  ,  در دفاع از آثارشان



پاسخ دل آرا شرکا شاعر خوب و محبوب کشورمون در دفاع از آثار هنری شان 

به هومن خلعتبری

( آقای هومن خلعتبری,  نقد بی رحمانه حضرتعالی نسبت به خود و آثارم را خوندم و دیدم .

من در زندگی هنری خودم به کسی کاری ندارم .

شاعری هستم که گاهی برای خود می خوانم .

اگر شما می بینید که آثارم مورد استقبال قرار گرفته

بخاطر علاقه و هم ذات پنداری مخاطب با آنها بوده

حالا یک نفر مانند شما هم به من حمله کند و بی رحمانه به شخصیت من توهین کند و تصویرم را همچون مجرمین محو کند و نامم را نیز .

با خودم می گویم چه چیزی باعث شده

که در این جهان بزرگ و دنیای وسیع هنر

کسی این چنین از دل آرا  دل آزرده شود .

دل آرایی که کوشش کرده و می کند

هیچ کس از او جز نیکی و مهربانی بیاد نداشته باشد .

بگذریم

ای کاش کمی محترمانه تر با آثارم برخورد می کردید .

ایام به کامتان شیرین .)


شاعر محبوب زن ایرانی دل آرا شرکا

شعر زیبا دل آرا شرکا

دلارا شرکا شاعر محبوب

شعر ناب دل آرا شرکا

آثار دل آرا شرکا